dilluns, 17 d’octubre del 2011

Idiomes al LibreOffice per Ubuntu

Vaig instal·lar l'Ubuntu 11.04 en català, així que el paquet ofimàtic que duu, el LibreOffice, també es va instal·lar amb suport pel català. El problema va venir quan vaig voler afegir la correcció ortogràfica en castellà, doncs el corrector no corregia res. Mirant per Internet vaig veure que hi ha més gent amb el mateix problema. En el meu  cas ho vaig resoldre des de la línia de comandaments fent:

sudo apt-get install language-support-writing-es

i reiniciant el LibreOffice. Suposo que la mateixa solució resoldrà l'ús de diccionaris en altres idiomes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gestió d'usuaris i grups en Linux

Usuaris i grups Linux  Els comptes de Linux són com els comptes de Windows o MacOS; però els detalls no, així que cal explicar alguns detall...